×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخابی المپیک جانکاه است

به گزارش دایره صنعت به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

در این راستا اردوی تیم ملی والیبال از یکشنبه، ۲۷ فروردین آغاز شد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی در نشست خبری در مورد اهداف و برنامه‌های تیم ملی گفت: سال بسیار شلوغی داریم. همه این مسابقات برای والیبال ومسئولان و مردم پراهمیت است. سعی می‌کنیم در تمام این بازی‌ها با تمام قوا وارد شویم و حداکثر بهره برداری را داشته باشیم. مهمترین مرحله، مسابقات انتخابی المپیک است که بسیار سخت و جانکاه خواهد بود.

او در این مورد افزود: سعی می‌کنیم امتیازات لازم برای المپیک را به دست بیاوریم. بازیکنان تیم خیلی مصمم و با تمام توان در اردو حاضر هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. می‌دانیم کار سختی داریم اما مرحله به مرحله پیش می‌رویم.

او در مورد قطع همکاری با عظیم جزیده مربی سابق تیم ملی گفت: همه اعضای کادر فنی والیبال قراردادشان با فدراسیون تا پایان آخرین تورنمنت آن سال است. آقای جزیده و لاهوتی حکم‌شان تا پایان مسابقاتی بود که حضور داشتند. سیاست کادر فنی تقویبت گروه بود. مفهومش این نیست که آقای جزیده کمک نکرد. او مربی خوبی است اما تدبیر بر این بود که با کیفیت بهتر این گروه را بچینیم. قرار است گروه فعلی تقویت شود.

عطایی در مورد عدم حضور میلاد عبادی‌پور در لیگ ملت‌ها گفت: آخرین تماس را داشتیم اعلام کرد در تمام هفته‌های لیگ ملت‌ها نمی‌تواند کنار تیم باشد. اول دلیلش پدر شدنش بود و دیگر مصدومیت های جزئی داشت و معتقد است در اروپا بهتر می‌تواند این مصدومیت‌ها را برطرف کند. من هم موافقت کردم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.